Но все пак една от често срещаните е: неспособността на мениджърите да се доверят на професионалистите в съответната област. Без значение в коя област работите, топ мениджмънтът винаги рабира повече от вас и ви поправя работата и стратегията. Хеле пък ако сте в рекламата или ПР, направо сте за никъде. Директорът винаги знае кое е по-доброто креативно решение, кой е по-добрият подизпълнител, къде всъщност трябва да се рекламира и най-вече - директорът пише най-хубавите прес съобщения. Не че той ги пише... но го бива да драска/къса и да обяснява от каква информация имат нужда медиите. Пф! Защо въобще ни наемат, като имат решение за всяка ситуация?

1. Така или иначе няма да има отразяване, защото нямате новина.
2. Журналисите ще са разочаровани, че им изпращате нещо, което няма стойност и следващия път като им изпратите прес съобщение, може и въобще да не го отворят и прочетат.
Та, господа директори, хайде да не гледаме само интересите на акционерите, а и реалността и да даваме по-реални цели. И когато някой, който е учил 6 години и работил 10, ви каже, че това е най-доброто решение, това означава, че това е най-доброто решение.
НЕно
No comments:
Post a Comment