Днес попаднах на един много приятен начин да се озовеш в новините благодарение на... щастлива случайност. В един drive-through на Starbucks клиентка решава да плати освен своята поръчка и тази на хората в колата зад нея. Следващите вместо да приемам почерпката безвъзмездно, решават да платят за колата след тях. И така в продължение на 2 часа!!! Всеки черпи този зад него - цените варирали от 1,50 до 10 $, но никой не се притеснил, че не плаща точно толкова, колкото трябвало да плати, обладан от коледния дух и желанието да направи нещо добро. Та благодарение на тази проява на човещина, породила се съвсем случайно, Starbucks попадат в новините на ABC в репортаж от минута и половина. Който иска да изчисли на колко пари за реклама се равнява това. Интересното в случая е, че ПР отделът не си е помръднал и пръста да измисля новина, а се радва на чист късмет, но все пак успява да се възползва от предоставената възможност. Cool
Ива
Wednesday, December 12, 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comment:
Всъщност, като гледам че лайтмотивният им слоган точно в момента е "Pass the Cheer" си мисля, че това в крайна сметка е доста добре режисирана новина точно от ПР отдела. Ама пак им казвам браво - щом ме заблуди, че не е :)
Post a Comment