Всичко тече, всичко се променя, та така и с рекламите.
Вече не само момичета звънят на телефона за разчупване на ледове, ами и мъже, ама не какви да е - а гейове, с италиански акцент и силно развалена английска граматика. Отрсещната страна обаче много се вълнува от този факт и гей-двойката моментално се сформирова.
Американците продължават да вършат други неща в колата си, за това тя през рекламен блок се чупи. Освен това страничните им дейности са толкова много, че по улиците вече летят не коли, а сандвичи, вестници, тв монитори... абе интересна гледка си е.
Тъй като безспорно те доста пътуват, колата вече се превръща в един мини хол - отзад си има кръгла масичка, около която са се завъртяли 4 седалки и седящите могат спокойно да си играят на нещо, да си хапват, а сигурно и пийват, ако не беше забранено (поне за алкохолните напитки - е, не може всичко да е перфектно). Само на шофьора не му завиждам - изолиран от цялата забава :(
В последните месеци открих, че американците яко го закъсват с тези кредитни карти - влизат в огромни дългове и ако искат да не ги тероризират по телефона, трябва да се обърнат за помощ. Най-малкият дълг, който ги квалифицира да се обадят на спасителния телефон, е 10 хил. долара! Явно харченето на пари, които нямаш, е престрастяващо.
Застрахователните агенции с извънземните застраховки за коли, в действителност често яко прецакват потребителите си - като например застраховката се е отнасяла само до повреда на колата от фикус, а не от каквото и да е растение (дърво). За сметка на това пък един отряд от братя адвокати е готов денонощно да се бори за техните пари от застраховката, право, което им е гарантирано ПО ЗАКОН!
Американците много си харесват тлъстинките - "Your curves are beautiful", "For all your wonderful curves" често галят ушите им. За това и те продължават да плющят от ядене - пролет, лято, есен зима - важно е храна да има.
Въпреки вече пораснали, по душа те все още са си просто едни деца и обичат да се забавляват с игри като за 5-годишни. Даже толкова се увличат, че продължават да се държат странно даже и когато приятелите им отдавна са си отишли и играта вече е приключила. А пък дадеш ли им кърпички и поканиш ли ги на диван насред улицата - веднага ще почнат да ти разказват личната си история и да реват. Не е лесно да си емоционален като тях.
И накрая - американецът освен че не знае много езици, не знае и собствения си (е, ние това много добре си го знаем, ама за пръв път и те си го признават) - та интервюираният за повишение мъж на въпроса дали е полиглот отговаря, че има само една жена, но е отворен и за повече... Време е май за реееечник.
Ненчо, как се развиват рекламите отвъд голямата вода? За България питам де ;)
Ива
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2 comments:
В България не е по-розова картинката. Зрителите гледат реклами, с послания от рода на "Голям пакет само за 33 лв." като в същото време показват младеж, който надниква доволно в бельото си, а полудели девойки припадат под прозореца му. Всъщност става въпрос за пакет от телефонни услуги.
Ефирът се напълни и с коледни реклами... ниско-бюджетни разбира се, които все още не са ме впечятлили. Предполагам, че е така и с останалите зрители. Обикновено рекламодателите залагат на стар криейтив допълнен с поздрав или на нов (но бързо скалъпен) криейтив и още по-нескопосано изпълнение най-често с 3D анимания.
Ако има нещо, което да се откроява в положителна светлина: това е рибката на 2В, което не се появи на Никулден ;о)) от страх за живота си. Рекламите на 2В постават рибката в различни ситуации и определено са забавни.
НЕно
Рекламите с рибката наистина са много добри и грабващи. Това да си кажа не ме е накарало да си купя телефон от 2Б, но не ми пречи да се кефя изключително много точно на тези реклами. В един момент малко се поизтъркаха и рибката вече я няма. Или рекламата все пак не е дала нужния ефект. Защото това, че хората се кефят на рекламата не значи, че купуват.Или и те като всички останали си свиха бюджета за реклама до такава степен, че не могат да си позволят ефирно време...
Post a Comment